sobota, 21 lutego 2015

Be Yourself ✿

Czy zastanawialiście się kiedyś kim tak naprawdę jesteście? Czy przy znajomych, czy nowo poznanych ludziach nie zakladacie 'maski' i nie udajecie kogoś innego? Jeśli tak to nie powinno tak być!
Każdy z nas jest inny i dzięki temu jesteśmy wyjątkowi, nie musimy się zmieniać.

Wiele osób zmienia swoje zachowanie po to by przypodobać się towarzystwu, by nie odstawać od innych lub by uniknąć wyśmiewania ze strony rówieśników. Jeśli ktoś nie akceptuje cie takim jakim jesteś to nie zasługuje na twoją przyjaźń. Musimy nauczyć się być sobą, przestać upodabniać się do innych "Bądź sobą, każdy inny jest już zajęty".

Jeśli masz jakies hobby np. czytasz duzo ksiazek, spedzasz duzo czasu w bibliotece a twoi znajomi tego nie akceptuja nie rezygnuj z tego. Czy wolisz miec znajomych ktorzy nie akceptuja cie w calosci i zrezygnowac ze swoich ulubionych zajec, czy robic to co lubisz i znalezc znajomych ktorzy dziela twoje zainteresowania albo chociaż nic do tego nie mają? Ja bez zastanowienia wybieram drugie rozwiązanie.

Nie musisz mieć markowych butów, bo każdy je ma, nie musisz miec najnowszego telefonu, bo twoi znajomi go maja, badź po prostu sobą. 

Postaraj się docenić siebie i swój charakter, spróbuj chociaż przez jeden dzień być sobą bez udawania kogoś innego, rób to co podpowiada ci serce i twój rozum, a nie rozum kogoś innego (oczywiscie nie robcie zadnych glupot!!). Ja jeszcze kilka miesięcy temu też miałam myśli typu "muszę się zmienić" i starałam sie przez jeden dzien nie używac jednej cechy mojego charakteru, ale nie udało mi sie (to nie jest zła cecha), ponieważ jest ona częścią mnie, nie umiem się zmienić i już nie próbuje. Jeśli komuś nie podoba się moja osoba to trudno, są inni ludzie którzy to akceptują i właśnie z takimi ludźmi powinniśmy się trzymać.
Kiedy będziesz sobą, będziesz szczęśliwy. 

Nie bój się powiedzieć "stop", zdejmij maskę z twarzy i bądź sobą! 






5 komentarzy:

  1. Twój blog jest bardzo interesujący,będę stałą czytelniczką :)

    Pozdrawiam @stawberrylukeyx z tt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uważam, że powinno się być sobą i nikogo nie udawać, po co dwie osobowości w jednej osobie wystarczy jedna

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com/2015/02/quarrel.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie to samo myślę, jak byś czytała moje myśli. Wiele razy widziałam jak moi znajomi nagle się zmieniają przy innych albo zwyczajnie nie wyrażają swojego zdania ... Ponieważ się wolą upodobnić do innych. Warto być sobą i się tego nie wstydzić.

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze trzeba być sobą. Można inspirować się kimś w sensie styl ubioru itp ale charakteru nie można zmienić. Najważniejsze to postępować jak się chce i nie patrzyć na innych:)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy szczery komentarz się odwdzięczam ♥
♥ Obserwacja = obserwacja ♥
♥ Komentarze bardzo mnie motywują, więc jeśli przeczytasz notkę, skomentuj! ♥